Viimased aastad on näidanud, et inimesed hoiavad pingsalt silma peal oma ostudel. Paljude jaoks tähendab see hoolikat planeerimist ja ostukoguste piiramist. Samuti eelistatakse kategooriate soodsamaid tooteid, sealhulgas omabränditooted, mille valikut Prisma pidevalt laiendab.

„Kahjuks rõhub hinnasurve endiselt inimesi, kuid kokkuhoid ei peaks tulema pere toidueelarve ega täisväärtusliku toidu arvelt,“ selgitab Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä. „Prisma jaoks on alati olnud fookuses meie kliendid ja eesmärk pakkuda suurimat valikut soodsaima hinnaga iga päev,“ lisab ta.


Mis tooteid soovid sina Prisma hinnapakkumistes näha?

Kuigi Prisma on alati lähtunud oma klientide soovidest, siis esimest korda on inimestel võimalik hindade juures kaasa rääkida ning hääletada oma lemmiktooted Prisma kampaaniapakkumiste hulka.

Selleks tuleb seitsmes eri kategoorias anda hääl oma lemmiktoodetele, et need jõuaksid kampaaniapakkumistesse eriti magusa hinnaga. Hääletada saab 11.-18. septembrini SIIN!

Hääletajate lemmikud lisanduvad kampaaniapakkumistesse oktoobrist.

Suurim valik soodsaima hinnaga iga päev

Prisma hüpermarketites on üle 80 000 ja supermarketites üle 20 000 erineva toote, mille hulgast leiab püsivalt odava hinnaga valikuid. Igakuiselt ootavad ka head eripakkumised alustades Alma kohukestest, Paulig Mokka kohviubadest ja soolalõhest kuni House veekeetja ning lepa- ja kasehalgudeni. Lisaks toob iga nädalalalõpp pidevalt muutuva valikuga nädalalõpupakkumised.  

Eesmärk on tagada, et inimesed saavad hea hinnaga toidukorvi ühest kohast ning hoiavad nii kokku aega, mida veeta koos oma lähedastega või teiste meelistegevuste tegemiseks. Püsivalt soodsat hinnataset kinnitab ka Postimehe hinnauuringus 27 korral võidetud madalaima ostukorvi tiitel.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *