Prisma Eesti maajuht Teemu Kilpiä kinnitab, et Prismas on kõige suurem valik tooteid ja püsivalt soodsaim ostukorv. Kaupluste laienemine jätkub üle Eesti, et teha hea valik laiemalt kättesaadavaks.

Paljud jaeketid väidavad, et neil on kõige soodsam hind. Kuidas Prisma enda soodsas hinnas kindel on?

Soodsaima ostukorvi pakkumine on meie strateegiline valik, me teeme selle nimel igapäevaselt tööd. Jälgime hoolega, millised on arengud kaubandusvaldkonnas ning millist hinda pakuvad konkurendid. Meie jaoks on väga hea märk Postimehe sõltumatu ostukorvi uuring, kus oleme viimase aasta jooksul näidanud kõige paremat tulemust. Konkurents on tugevnenud, aga ka aprillis oli Prisma selgelt kõige odavam jaekett.

Oleme oma klientidele andnud lubaduse pakkuda püsivalt soodsat hinda ning peame lubadusest kinni. Samuti tahame anda oma klientidele valikuvabaduse – meie sortiment on väga lai. Prismast saab leida kõik vajalikud tooted ühekorraga, nii toidu- kui tarbekauba.

Viimase aja hinnatõus on olnud väga kiire. Kas siin on üldse võimalik soodsast hinnast rääkida?

Hinnatõus mõjutab meid kõiki, aga efektiivse tööga saame siiski pakkuda häid hindu. Odavdasime aasta alguses püsivalt sadade toodete hindu eri kategooriates ja nende osas oleme tarnijatega kokku leppinud hanked mitmeteks kuudeks. See tähendab, et selle kokkulepitud aja jooksul püsivad hinnad samasugusena. Praeguses olukorras on stabiilsus väga, väga oluline.

Omatoodete kaubamärkide nagu Rainbow ja Xtra osas on meil pikaajalised ja suured lepingumahud, mis tähendab, et omatoodete hind püsib jätkuvalt hea.

Töötame Prismas igapäevaselt selle nimel, et meie töökorraldus ei soodustaks raiskamist. Kõik mida teeme, peab olema efektiivne – alates kauba transportimisest kuni poe valgustuseni. Pöörame kaupluste uuendamisel tähelepanu keskkonnasõbralikkusele ja energiatõhususele.

Millised arendusplaanid on Prismas tulemas?

Jätkame praeguste tegevussuundadega, laieneme jõudsalt ja pöörame üha enam tähelepanu meid ümbritseva keskkonna hoidmisele. Prisma kauplustes on järjest rohkem jätkusuutlikkuse märgisega ja õiglaselt toodetud kaupa. See on meie väärtustest lähtuv pikaajaline suund, ka klientide teadlikkus toetab õiglase ja jätkusuutliku kaubanduse arengut. Samuti tõstame esile Eestis toodetud toitu.

Soovime kaasa aidata toidu raiskamise vähendamisele – näiteks on nii sama päeva tähtajaga toidu allahindlused kui ka Prisma smuutikastide algatus saanud väga head tagasisidet. Samuti teeme pikaaegset koostööd Toidupangaga.

Prisma laieneb jõudsalt, avades eelmisel aastal kaks ja sel aastal neli uut poodi. Kas turule mahub veel kauplusi?

Oleme Eesti turul tegutsenud üle 20 aasta ja peamiselt suurtes linnades hüpermarketite näol. Täna on meie eesmärk laieneda üle Eesti, seda nii kauplustega kui ka ePrismaga. Uute kaupluste seas on nii peamiselt toidukaubale keskenduvad kodulähedased supermarketid, kui ka parimat valikut toidu- ja tööstuskaupa pakkuvad hüpermarketid.

Külastajad on Prisma tugevused üles leidnud ja iga poe avamisega saame palju positiivset tagasisidet. Prisma odavad hinnad, lai tootevalik, peresõbralik ja mugav ostukeskkond on hästi omaks võetud ja see annab meile julgust veelgi laieneda.

Prisma on tuntud oma hea valiku poolest. Millest lähtute kaupluste sortimenti koostades?

Prisma peamine eesmärk on pakkuda valikut, kus oleks esindatud tooted igast hinnaklassist, seejuures kvaliteedis järele andmata. Näiteks Prisma omakaubamärgid Xtra, Rainbow ja Kotimaista toidukauba kategoorias ning House, Ciraf ja Antti Tapani rõivaste osas, on saanud väga head tagasisidet, sest hind ja kvaliteet on paigas. Tootevalikut koostades mõtleme alati oma klientidele ning oleme avatud tagasisidele ja soovitustele uute toodete osas.

Sortimendis on teadlikult suur osa Eesti ja lähiriikide päritolu toodangul, värskete toodete puhul on Eesti toidu osakaal isegi 80%. Samuti leiab meie tootevalikust järjest enam eritooteid neile, kes väldivad laktoosi, gluteeni või loomseid toiduaineid. Hea valik on ka edaspidi Prisma prioriteet ja isegi väiksemate kaupluste puhul ei kavatse me tootevaliku ja kvaliteedi osas mööndusi teha.

2 Comments

  1. Tere,
    Teadmiseks:
    ostsin eile TARTU SÕBRA PRISMAST pirnid Conference söömiseks – “madaldame hinnad”, kg.1.39. Valisin välja kõvemad eksemplarid, kuna enamus neist kastides olid pehmed ja plekilised. Koju jõudes, ju siis said autosõidul põrutada, olid kõik neist väga pehmed ja osad isegi katki.
    Soovitan need pirnid müügilt eemldada, ju nad tänaseks veel enam deformeerunud!
    Edu Teie äris!
    Kena päeva!
    H.

    1. Tere, Helle!

      Suur tänu tagasiside eest. Vabandame, et puuviljad ei vastanud teie ootustele ning edastame tagasiside Sõbra kauplusele.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *